One2track logo
  • Werkdagen vóór 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • 24 maanden garantie
  • Werking in heel Europa
  • Inclusief Prepaid simkaart (Geen abonnementskosten)
  • Nederlandse app (Volledig Nederlandse taal)
Contact

Contact Wij staan voor je klaar!

Behoefte aan hulp? Wij zijn er voor jou! Wist je dat wij de meest gestelde vragen en antwoorden over onze GPS horloges handig hebben samengevat in onze FAQ? Staat je vraag er niet tussen? Dan is onze klantenservice op werkdagen bereikbaar via onderstaande kanalen. 

 
 

Meest gestelde vragen

Snel antwoord op je vraag? Check de meest gestelde vragen en antwoorden door op onderstaande knop te drukken. In deze FAQ behandelen we allerlei onderwerpen, van algemene vragen over het GPS-horloge, bestellingen, retourzendingen en terugbetalingen tot technische vragen over het product, de app en netwerk-/verbindingsproblemen.

Meest gestelde vragen

 

Contact

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 10:00 tot 12:00 en van 14:00 tot 17:00. In het weekend en op feestdagen zijn wij niet bereikbaar.

Wij zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Staat je vraag niet bij de meest gestelde vragen, of heb je een vraag over je bestelling of een product? Neem dan contact met ons op via het contactformulier hieronder of stuur ons een e-mail.

Wij helpen je graag verder!

9.2

238 beoordelingen in de laatste 12 maanden 92% beveelt ons aan