Onze GPS telefoonhorloges voor kinderen hebben een standaardgarantie van 24 maanden op fabrieksfouten. Slijtage en defecten (afgebroken bandjes, slijtage aan USB poorten, functieknopjes, gebroken schermpjes, onderdompeling in water, microfoons en speakers, accu's, etc) ontstaan door (intensief) gebruik vallen niet onder deze garantie. De garantietermijn op accessoires zoals bandjes, dockingstations, simkaarten, oplaadkabels en adapters is 6 maanden.
In de producthandleidingen vind je een opsomming van zaken die onder de garantie vallen. Neem in een garantiekwestie contact met ons op via ons contactformulier om het probleem en de retournering van het product te bespreken. Na ontvangst van het defecte product streven wij ernaar om binnen 5 werkdagen met een oplossing te komen. Dit kan reparatie of vervanging van het product zijn.
Heb je een algemene vraag, over het GPS-horloge of loop je tegen problemen aan? Probeer eerst onze meest gestelde vragen. Met behulp van de zoekfunctie vind je mogelijk al antwoord op je vraag! Als je toch geen antwoord vindt, neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier of telefonisch. We helpen je graag verder!
Voor 15:00 besteld? Dan verzenden wij je bestelling dezelfde dag nog. De verzendtijd met PostNL is ongeveer 24 uur. Tijdens drukkere periodes kan het voorkomen dat PostNL niet binnen deze norm kan leveren. Via de track-en-trace code wordt je op de hoogte gehouden van de zending. Is een product toch niet voorradig nemen wij direct contact met je op! Kunnen wij geen passende oplossing bieden? Dan storten wij het aankoopbedrag direct terug. De verzendkosten bedragen €3,95. Bij bestellingen boven de €130,- rekenen wij geen verzendkosten.
Na aankoop heb je binnen 14 dagen na ontvangst de mogelijkheid om te retourneren. Val je net buiten het termijn zijn we ook niet de moeilijkste. Het product kan alleen in ongebruikt -en indien mogelijk in de originele verpakking worden teruggestuurd. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Wanneer je een product wilt retourneren vul dan het retourformulier in en stuur dit samen met het product naar: One2track B.V., Pletterij 25, 2211 JT Noordwijkerhout. Na de gestelde 14 dagen is het niet mogelijk om producten te retourneren tenzij het om een garantiekwestie gaat. Hebben wij jouw retour ontvangen en voldoet deze aan onze voorwaarden, dan handteren wij 5 werkdagen om jullie retour te verwerken, zodra jullie retour is verwerkt dan ontvang je binnen 2 werkdagen het aankoopbedrag terug op rekening via de gekozen betaalmethode.
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten of service! Wij willen graag helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt het beste mailen naar: [email protected]. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar tevredenheid de klacht op te lossen. Klacht verstuurd? Dan ontvang je een bevestiging. Wij zullen binnen 14 dagen de klacht behandelen. Mocht er meer tijd nodig zijn, stellen wij je op de hoogte.
Voor ieder product met uitzondering van accessoires geldt de wettelijke garantie van 2 jaar vanaf het moment dat het product is geleverd. Onder de garantieregeling vallen alle defecten welke ontstaan zijn als gevolg van fouten gemaakt tijdens de productie van het toestel. Er is geen garantie op defecten welke ontstaan zijn als gevolg van het dragen van het toestel. De volgende zaken vallen niet onder de garantie van het toestel: Beschadigingen aan bandjes, krassen op de display of displaybreuken (zowel intern als extern) ontstaan door dragen van het toestel, defecte accu's bijvoorbeeld als gevolg van niet correct opladen van het product (gebruik van een alternatieve niet meegeleverde USB adapter) of langdurig niet opladen van het product (neutralisatie effect), verlies van accucapaciteit na enkele maanden als gevolg van normaal gebruik en waterschade aan het toestel. Neem in geval van een garantie altijd contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken. Ontstaat het defect binnen een maand na aankoop en is dit defect geen gevolg van gebruikersschade, dan vergoeden wij de retourkosten. Ontstaat het defect langer dan een maand na aankoop dan zijn de retourkosten voor eigen rekening. Onze klantenservice bekijkt dan geval tot geval of er recht op een vergoeding van de retourkosten is. De garantietermijn op accessoires zoals bandjes, dockingstations, simkaarten, oplaadkabels en adapters is 6 maanden.
Onze GPS horloges voor kinderen zijn waterbestendig bij aanraking of tijdelijke onderdompeling in water (handen wassen, regen of per ongeluk in het water vallen). Wij adviseren echter om situaties met water zoveel mogelijk te vermijden. Laat jouw kind daarom niet actief met het horloge zwemmen of expres onder water houden.Stel het horloge ook niet bloot aan chemicaliën zoals zeep, shampoo, zonnebrandolie, conditioners, lotions en parfums. Defecten als gevolg van waterschade vallen niet onder de garantie. Al onze producten zijn voorzien van een waterverklikker waardoor onze reparatieafdeling snel kan beoordelen of een product defect is als gevolg van waterschade. Is er sprake van waterschade neem altijd vooraf contact met ons op!
De volgende situaties kunnen de waterbestendigheid beïnvloeden.
Na verloop van tijd kunnen de prestaties van de accu minder worden. Dit proces kan echter versneld worden door de volgende zaken:
Toestellen die door klanten worden omgeruild gaan we niet meer direct in ons assortiment opnemen maar worden aangeboden als 2e kans. Wij controleren deze toestellen op lichte gebruikerssporen en zorgen dat de compleet met garantie van 1 jaar worden geleverd. Verder gelden dezelfde garantievoorwaarden zoals hierboven vermeld.
Bij one2track bieden we regelmatig kortingsacties aan. Deze zijn geldig binnen de aangegeven actieperiode en kunnen niet met terugwerkende kracht worden toegepast. Kortingscodes zijn niet inwisselbaar voor contant geld. Het combineren van meerdere kortingscodes is niet toegestaan, tenzij anders vermeld.
Voor sommige acties geldt een minimale of maximale bestelwaarde. Bij retournering wordt de korting opnieuw berekend en kan deze vervallen als de minimale bestelwaarde niet meer wordt gehaald. Kortingen zijn niet van toepassing op cadeaubonnen, verzendkosten en bepaalde producten.
Wij behouden het recht om kortingsacties te wijzigen of te beëindigen en misbruik te voorkomen door bestellingen te annuleren. Door deel te nemen aan een kortingsactie ga je akkoord met deze voorwaarden. Voor de uitgebreide voorwaarden met betrekking tot kortingscodes, klik hier.
Alle inzendingen worden beoordeeld door ons communicatieteam. Inzendingen worden gecontroleerd op geschiktheid, kwaliteit en relevantie. Wij houden het recht inzendingen te weigeren die niet voldoen aan onze richtlijnen of ongepast materiaal bevatten.
Na goedkeuring ontvang je een bedankje in de vorm van beltegoed of 10% kortingscode welke gebruikt kan worden bij je aankoop. Het goedkeuren van inzendingen duurt 2 werkdagen. Beltegoed en kortingscodes worden na goedkeuring binnen 5 werkdagen verstrekt. Het beltegoed kan maximaal 2 keer per deelnemer worden toegekend.
Door inzendingen in te sturen geef je ons het recht om foto’s en verhalen te gebruiken voor promotionele doeleinden. Persoonlijke gegevens zoals naam en e-mailadres worden niet gepubliceerd en gedeeld met derden.
Met het insturen van een avontuur bevestig je de bovengenoemde voorwaarden en ga je akkoord.